նախորդ գրառումս | հաջորդ գրառումս

Խնդրեցին փոխանցել․

«Բալև սիլելի քաղաքապետ ձյաձյա,Baby mit Fliege

Ես լելեք տալեկան եմ և սովոլում եմ Ելևանի մանկապալտեզում: Ես շատ եմ սիլում խաղալ, նկալել, մալոժնի, մամայիս: Ես ունեմ մի ապելիկ: Էս ալավոտ ես շատ լացել եմ, ոլովհետև մամաս տուտուզիկիս ծեծեց: Ոլովհետև ես ուզում էի պալկել ու պապայիս հետ գզվլթել, բայց մամաս ասեց, որ դու հլամայել ես, ոլ ես շուտ պիտի վել կենամ: Պապաս էլ մի հատ բան ասեց, ոլ ես չհասկացա, բայց մամաս հասկացավ, ու ասեց, ոլ պապաս էլ տենց բաներ իմ ու ապելիկիս մոտ չասի, ու ոլ համ էլ դու պուպուշ ես ու տենց բան հաստատ ալած չես լինի այլ քո խոլթականնա ասել: Պապաս լլիվ բալկացավ ու իլանք կլիվ ալեցին, հետո պապաս վել կացավ ու գոլգոլալով գնաց: Մամաս լացեց ու մել վլա գոլաց, ոլ վել կենանք: Մենք լացելով գնացինք պապիկիս մոտ ու ինքը ասեց, ոլ ալաջ տենց բան չել կալա լիներ, ոլովհետև էն ժամանակ մի լավ Լենին պապիա եղել, ոլ մեզ շատ ա սիլել, ու ասել ա, ոլ ծիծաղենք ու համ էլ մանուկ ա եղել մեզ պես, բայց իլա տուտուզին չեն ծեծել:

Մամաս եկավ մեզ պապիի մոտից դուլս հանեց, բայց պապիս էլ իլա վլա ջղայնացավ ու մամաս ասեց, ոլ ելփ ա էն հիպոքի հալցը լուծվելու ալանձնանանք ու մեր լետուզիկները հագցլեց ու իջացլեց դուլս: Ու մենք ոլ մալշուտկա էինք լելկալ սպասում ես էլի լացեցի ու քիթիկիցս սկսեց հոսել: Մամաս ջղայնացավ ու ասեց ոլ ձենս կտլեմ ու ոլ իլան գելեզման կհասցնեմ (ես չգիտեմ էդ ոլտեղ ա, լելեվի մանկապալտեզի մյուս կանգալը) ու տուտոզիս էլի ծեծեց: Ու մենք նստեցինք մի հատ ատոբուս ու էդ շոֆել ձյաձյան ծխում էլ ու փիս լելգ լսում, ոլ մի հատ ձյաձյա լելգում էլ իլա մամայի մասին ու հետո ճանապալին ավալյա տեսանք ու կանգնեցինք ու էդ ձյաձյան ասեց ոլ ապան պիտի գա, ոլ պլոբկան պլծնի ու մենք տենց սպասեցինք ու ապելիկս սկսեց լացել ու տուտուզիկին կելավ: Հետո ոլ հասանք մանկապալտեզ, ընկել Սուսաննան ասեց ոլ գնանք, ոլովհետև դու ասել ես, ոլ մեզ չթողնեն: Ու համ էլ անձլև էլ գալիս ու մենք թլչվել էինք ու լացեցինք ես ու ապելիկս ու մամաս էլի մել տուտուզիկնելին ախ ալեց:

Հիմա խնդլում ենք էլի, սիլելի քաղաքապետ ձյաձյա, մենք գիտենք ոլ դու պուպուշ ես ու ուզում ես, ոլ քաղաքը պուպուշ դալնա, ի՞նչ կլինի, խոլթականիդ ասա թող փոլցել մել վլա չանի էլի, տուտուզիկնելս ցավում են….»:

Comments

( 36 միտք — մի բան գրի )
angel_xiligan
Apr. 19th, 2011 09:48 am (UTC)
))) а к чему это?
khlurd
Apr. 19th, 2011 10:01 am (UTC)
քարոզչական պաստառ
Իսկ քո դպրԱցական երեխան երբ է արթնանում քնից՞՞՞
ovanitas
Apr. 19th, 2011 10:03 am (UTC)
Re: քարոզչական պաստառ
Մեր խնդիրը հենց դպրոցն ա: Դպրոցը 9-ին էր, մանկապարտեզի հետ խառնեցին, սարքեցին 8:30 :ՃՃ Նույն հրամանով: Բանավոր: Էդպես են ասել :ՃՃ
khlurd
Apr. 19th, 2011 10:04 am (UTC)
Re: քարոզչական պաստառ
դու դպրոցի մասին ես ասում, իրենք` դպրԱցի
համարյա` դռբաց ՃՃՃ
ovanitas
Apr. 19th, 2011 10:20 am (UTC)
Re: քարոզչական պաստառ
աաա, նոր ջոկի ինչ ի նկատի ունեիր :ՃՃՃՃ
(Anonymous)
Apr. 19th, 2011 12:38 pm (UTC)
Re: քարոզչական պաստառ
'Mer" dproc@ (55) misht eghel e jam@ 8:30. Hetqrqir e, inch vor mi kam kargadruthyamb sa sahmanvum e, the dprocneri hayecighuthyann e toghnvats?
ovanitas
Apr. 19th, 2011 12:46 pm (UTC)
Re: քարոզչական պաստառ
ես էլ չգիտեմ, բայց կուզենայի իմանալ
ovanitas
Apr. 19th, 2011 09:51 am (UTC)
msaintik
Apr. 19th, 2011 11:42 am (UTC)
потом забуду рассказать, пишу тут
ты что пропустила????? это таки тема дня:))) почитай там по ссылке, из меня (тут трехкратное ха) сделали посланца мэрии, ты представляешь МЕНЯ?! вот так-то)) а стоило лишь спросить, что им мешает приходить вовремя в садик и ценить труд там работающих, оказывается нянечки им должны:)
khlurd
Apr. 19th, 2011 10:00 am (UTC)
Ճիշտ տեղ պիտի ծեծել ։ՃՃ
ovanitas
Apr. 19th, 2011 10:02 am (UTC)
а может не надо?
իսկ ալանց ծեծել ոչ մի բան չի ստացվի :ՃՃ
khlurd
Apr. 19th, 2011 10:22 am (UTC)
Re: а может не надо?
մայրն իր էրեխու վատը չի ուզի, նմանապես` ժողովուրդը` իր ղեկավարի
ovanitas
Apr. 19th, 2011 10:23 am (UTC)
Re: а может не надо?
ճիշտ ա, մենք մեր ղեկավարների լավն ենք ուզում
khlurd
Apr. 19th, 2011 10:55 am (UTC)
լավն ենք ուզում
ՃՃՃՃՃՃՃ
(Anonymous)
Apr. 19th, 2011 10:43 am (UTC)
բարեւ
լավ էլի: բոլորովին համամիտ չեմ ձեր նամակի հետ: նախ, ես ոնց որ լրիվ Հայաստանից կտրված լինեմ: միթե մանկապարտեզները կրթական ծրագրով չեն աշխատում: չգիտեմ, իմ երեխաս երկուսուկես տարեկանից սկսած մանկապարտեզ է հաճախում /Բեյրութ/, ուր ամեն ժամը հաշուած է: առավոտ 7.30ից մինչեւ 14.30 դպրոցում են ուր նախնական գիտելիքներ են ստանում ձեւերի, գիտութեան, լեզուների հիմքն է դրվում,մաթեմատիկայի , նկարչություն , ձեռային աշխատանք , երգ, պար, եւ այլն: երբ երեխաս տուն է գալիս, հաց է ուտում, մի քիչ խաղում է երեկոյան վեցին արդեն անկողնում է, իսկ առավոտյան ժամը վեցին ինքնուրույն է արթնանում:ի՞նչ է նշանակում, ով որ ժամին ուզի մանկապարտեզ գնա: ինչի զբոսանքի են գնում: լավ երկար չեմ գրում, բայց էս իձն հուզող թեմաներից մեկն է, փոխանակ մեր ծնողները հարց բարձրացննե, որ մանկապարտեզները պարտադիր լինի բոլոր փոքրիկների համար, մի հատ էլ թամբալություն են անում: Շաղիկ
ovanitas
Apr. 19th, 2011 11:31 am (UTC)
Re: բարեւ
Բարև :Ճ
Հարգելի Շաղիկ, միանգամայն Ձեր իրավունքն է համամիտ լինել կամ չլինել գրածիս հետ: Հարգում եմ Ձեր մոտեցումը: Ուրախ եմ նաև, որ խնդիր չունեք երեխայի՝ առավոտ վաղ արթնանալու ու մանկապարտեզ տանելու հետ: Բայց...
Կան ծնողներ, որոնք աշխատում են հիմնարկներում, ուր աշխատանքը 9:30֊ից կամ 10-ից է սկսվում: Մանկապարտեզը, մյուս կողմից, ճիշտ է, նախատեսված է երեխաների հնըհանուր նախակրթական խնդիրների լուծմանը, բայց միևնույն ժամանակ լուծում է երեխաների խնամքի հարցը, երբ ծնողն աշխատանքի է: Այս երկու խնդիրները պետք է համատեղվեն: Ավելի լավ չի՞ լինի ծնողն ինքը որոշի, թե երբ է իրեն հարմար իր երեխային մանկապարտեզ տանել: Ինքս, անկեղծ ասած, նման խնդիր չունեմ, քանի որ երեխաս գնում է մասնավոր մանկապարտեզ, որտեղ նույնիսկ մտքներով չի անցնի պարտադրել ինձ, թե երբ պիտի երեխայիս տանեմ այնտեղ: Սակայն կան հազարավոր ծնողներ, որոնց համար լրիվ ավելորդ քաշքշուկ ու վազվզոց է առաջանում, այն էլ՝ իրավաբանորեն բավական չհիմնավորված ձևով: Բեյրութում եղել եմ ու տեսել եմ, թե երբեմն ինչ ավտոխցանումներ են առաջանում: Իսկ ի՞նչ մեղք ունի ծնողը, որ նման մի խցանման պատճառով 10 րոպե ուշացրել է երեխային մակնապարտզից: Հե՞տ տանի: Ու՞ր, եթե տեղ չունի: Ըհը, ուրեմն ինքը գործի չի գնա: Ո՞վ շահեց: Ոչ ոք, հավատացնում եմ, քանի որ խցանումները ինչպես կային, էնպես էլ մնացին, ծնողները ավելորդ նյարդեր ծախսեցին, ու էդպես շարունակ: Էլ չեմ ասում, որ հիմա էլ պարտավոր են երեխուն 5:30 մանկապարտեզից վերցնել: Էլի գործի հաշվին, թերևս:
Իսկ որ մանկապարտեզը շատ օգտակար բան է երեխայի համար, իհարկե կհամաձայնվեմ, չնայած, պարտադիր սարքելուն էլի դեմ եմ:
(Anonymous)
Apr. 19th, 2011 12:36 pm (UTC)
Re: բարեւ
Beyrutum kyanqi tempn ayl e, ayntegh aravotyan shut bolor xanutner@ bac en u gortsn el shut e sksvum. Da indz tvum a nranic e, vor Beyrutum luys@ shut e bacvum, isk 6-in el mut e nuynisk amran@, isk Yerevanum 9:30 nor mtnum e. Verjin arnvazn 70 tarum Hayastanum mardik gortsi en gnacel jam@ 9-in, isk kyanqn el hamapatasxanecvel e ayd jamin - xanutner, mankapartezner, etc. Hesht chi da poxel u indz tvum e hayastani paymannerum petq el chi. Icnh tsuluthyan masin karogh a xosq linel, ete 7-in artnanalov 6-in es qnum, kam 9-in artnanalov 9-in es qnum? Vorn e tarberuthyun@?
ovanitas
Apr. 19th, 2011 12:45 pm (UTC)
Re: բարեւ
ճիշտ եք
(Anonymous)
Apr. 21st, 2011 09:03 am (UTC)
Re: բարեւ
Շաղիկ ջան, դուք մոռացել եք, որ Հայաստանից եք գնացել? Հայաստանում կյանքը սկսվում է ոչ թե 7.30-ին, այլ 9-ին: Եվ մանկապարտեզների աշխատանքը ավարտվում է ոչ թե ժամը 14.30-ին, այլ 16.30-ին: Պետք է չէ քննադատել հայաստանցի ծնողներին,հատկապես 12 ժամ աշխատող, եթե նրանք չեն հեռացել Հայաստանից:)

Կարինե
(Anonymous)
Apr. 22nd, 2011 10:00 am (UTC)
Re: բարեւ
Բրավո, Կարինե: Պետք չէ նաև քննադատել այն կանանց, ովքեր ոչ միայն ապրում, այլև աշխատում են իրենց հայրենիքում և աշխատանքն ավարտում են 7-8-ին, և եթե երեխային քնացնեն 7-ին, նրա հետ շփվելու ժամանակ չեն ունենա ի տարբերություն Բեյրութում մարդի գնացած ապահով տնային տնտեսուհիների:
noni_no
Apr. 19th, 2011 10:43 am (UTC)
միշտ հետաքրքրել է՝ էս ում նկարն է:))

լավ պոնչո երեխա է, բայց շուտ զարթնող չի հաստատ:)
ovanitas
Apr. 19th, 2011 11:32 am (UTC)
ես եմ՝ պուճուր ժամանակ :ՃՃՃՃՃՃՃ
noni_no
Apr. 19th, 2011 12:01 pm (UTC)
աաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաա, ասա ազնիվ խոսք:)))))))))))))))))))

ի՞նչ գիտեիր, որ ավատար ես անելու
ovanitas
Apr. 19th, 2011 12:47 pm (UTC)
:ՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃՃ
(Anonymous)
Apr. 19th, 2011 12:27 pm (UTC)
չգիտեմ, թե սրանց ինչն է ցավում, որ հիմա էլ մանկապարտեզների ժամերին են հասել, ու էն էլ դուռը փակելու աստիճան կատաղել են, բայց առավոտյան խցանումների առումով իրոք հսկայական տարբերություն կա 8:40-ի ու 8:20-ի միջև: Ու իմ ճուտերն է են մասնավոր մանկապարտեզ գնում, բայց դե եթե ասենք իրենք սկսում են 8:30-ից մինչև 9:30, փորձը ցույց է տալիս, որ ժամը 10-ին եկող երեխան ամբողջ օրը էլ չի մտնում իրենց օրվա ռիթմի մեջ:
Լալա
ovanitas
Apr. 19th, 2011 12:42 pm (UTC)
Հարգելի Լալա,
Զարմացած եմ, քանի որ ես խցանումների հարցում փոփոխություններ տեսնում եմ, բայց ի վնաս 8:30-ի: Հետո ի բան էլ ասեմ՝ խցանումների դեմ պայքարելու ճիշտ ձևը մարշուտկաների հարցը լուծելով է ու կանգառներում հասարակական տրանսպորտի վարքի կանոնակարգմամբ:
iza1976
Apr. 19th, 2011 03:10 pm (UTC)
Մեր դպրոցը 8.30 ա սկասվում, պարտեզն էլ էր այդպես:)
Իսկ դու քիբորդի վրա փոխել ես «Ր»-ն «Լ»-ով? Այլապես էսքան "սխալ" չէիր կարողանա գրել:))
ovanitas
Apr. 20th, 2011 07:09 am (UTC)
:))) ի՞նչ գիտես, կարող ա թլիկ եմ :ՃՃՃՃՃ
apasionade
Apr. 19th, 2011 04:14 pm (UTC)
Հա էլի, քալաքապետ ձյաձյա, խի՞ ես մենակ փողոցում կանգնած ծյոծյաների տուտուզների մասին մտածում ու թուսիկների մասին մտածում, գիտես մելը ցի՞ ցավում:)))
ovanitas
Apr. 20th, 2011 07:09 am (UTC)
տենց բա ա եղե՞լ
apasionade
Apr. 20th, 2011 07:18 am (UTC)
Դե եթե ուրախանումա, որ վերոնշյալները իր իրավասության տակ չեն, չնայած՝ ասած Խլուրդի, «չեմ նի փողոցային առևտուր՞՞՞ », ուրեմն եղել է, եղում է ու կեղի ոնց որ ասել էր մեկը, բայց չեմ հիշում ով /սկլերոզ-սկլերոզ/
nata_lya_major
Apr. 20th, 2011 04:26 pm (UTC)
առողջ ցինիզմ..որի հետևանքով և առողջ ծիծաղ ընթերցողի մոտ ))իրոք շատ լավն էր
ovanitas
Apr. 21st, 2011 03:59 am (UTC)
դանքը շյոն
mar_amirchanyan
Apr. 20th, 2011 08:39 pm (UTC)
Վու՜յ բալա ջան:ՃՃՃՃՃ
Միանում եմ նամակին, էլեխեքը մե՜ղք են..Ճ
ovanitas
Apr. 21st, 2011 03:59 am (UTC)
ապլես, ծյոծյա ձան :ՃՃՃ
( 36 միտք — մի բան գրի )

վերջին ամիսը

December 2014
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

պիտակներ

հղումներ

Powered by LiveJournal.com